Loading...

DUK

Kas nutinka su mano duomenimis? Ar saugiai laikomi mano duomenys?

Mes labai rimtai žiūrime į savo tinklalapio saugumą. Taigi, Jūsų asmeninę informaciją laikome griežtai konfidencialia. Asmeninė informacija naudojama tik sutartinių įsipreigojimų įgyvendinimui. Papildomam saugumui, Glamira nesaugo kreditinių kortelių numerių savo duomenų bazėje. Įvykdžius Jūsų užsakymą, niekas neturi prieigos prie Jūsų kreditinės kortelės numerio. Daugiau informacijos rasite mūsų privatumo politika.

Ar galiu pakeisti savo užsakymą jau jį atlikus?

Taip, tai padaryti galite, bet tik telefonu per mūsų klientų aptarnavimo skyrių – pageidautina, kaip įmanoma greičiau.

Ar kiekvienas dirbinys turi garantiją?

Visi Glamira prekės ženklo gaminiai turi gamintojo garantiją. Žinoma, visi mūsų gaminiai turi teisinę išlaikymo garantiją.

Kaip surasti norimą gaminį?

Tai galite padaryti naudojant paieškos laukelį tinklalapio viršuje, pavyzdžiui, įvesdami gaminio numerį paieškos laukelyje.

Jei Jūs neieškote raktažodžio, prekės pavadinimo, prekės numerio ir pan., bet Jums reikia ypatingos dirbinio spalvos ar jo savybių, tuomet Jūs galite susiaurinti savo paiešką naudojant filtro laukelį kairėje tinklalapio paieškos rezultatų pusėje.

Pamiršau slaptažodį. Kaip gauti naują slaptažodį?

Paspauskite ant nuorodos “PAMIRŠAI SLAPTAŽODĮ?”, esančios “Prisijungti” informacijos skiltyje, įveskite savo el.pašto adresą ir Jūs netrukus gausite naują el.laišką kartu su nuoroda atstatyti slaptažodį.

Nusipirkau žiedą, bet jo dydis netinka, ką daryti?

Visos mūsų prekės gali būti grąžintos per 60 dienų, atitinkant grąžinimo politikos sąlygas. Jūs turite galimybę pasikeisti žiedo dydį vieną kartą nemokamai arba Jūs galite grąžinti žiedus atgal ir mes Jums grąžinsime atliktą apmokėjimą ar papildysime Glamira sąskaitą atitinkamai. Turėkite omenyje, jog tai negalioja graviruotiems žiedams.

Kokie yra apmokėjimo variantai?

Paspauskite čia norėdami gauti daugiau informacijos apie apomokėjimo variantus

Man nepavyko atlikti apmokėjimo per PayPal. Ką dabar turėčiu daryti?

Jei negavote apmokėjimo patvirtinimo iš PayPal, prašome nedelsiant susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el.paštu service@glamira.lt. Mes mielai Jums padėsime.

Turiu dovanų kuponą, kaip galėčiau jį panaudoti?

Pasirinkite prekę, įdėkite ją į prekių krepšelį. Prieš atliekant bei išsiunčiant užsakymą, galite panaudoti turimą kupono kodą apmokėjimo puslapyje paspausdami mygtuką “Panaudoti kuponą” kairėje pusėje. Turėkite omenyje, jog vieno apsipirkimo metu galite panaudoti tik vieną kuponą.

Ar mano kreditinės kortelės duomenys ištrinami po pateikto užsakymo??

Mes nesaugojame kreditinės kortelės duomenų ar Jūsų sąskaitos išrašymo adreso Jūsų paskyroje.

Ar taikomas PVM internetu?

Visos kainos internetu nurodomos su PVM.

Ar ilgai užtrunka mano užsakymo įvykdymas?

Kiek truks įvykdymas priklauso nuo to, kaip Jūsų informacija yra apdorojama mūsų sistemoje. Kai tik klientas pateikia užsakymą kreditine/debetine kortele, kortelės informacija yra griežtai tikrinama siekiant užtikrinti maksimalų saugumą bei apsaugoti nuo potencialaus kreditinės kortelės sukčiavmo. Jūsų bankas gali pareikalauti saugumo patikrinimo patvirtinant Jūsų pirkimą. Jei visos detalės tiksliai atitinka bei yra patvirtinamos, Jūsų užsakymas bus pradedamas įgyvendinti, jei produktas yra sandėlyje, arba pradedamas gaminti. Mes įvykdysime Jūsų užsakymą kaip įmanoma greičiau.

Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Ar Jūsų užsakymas gali būti atšauktas priklauso nuo daugelio faktorių. Jei norite atšaukti užsakymą, parašykite mums el.paštu service@glamira.lt. Svarbu, kad turėtumėte užsakytos prekės numerį tam, kad galėtumėme nustatyti Jūsų užsakymo buvimo vietą bei įvykdyti Jūsų užklausą kaip įmanoma greičiau. Mūsų aptarnavimo komanda maloniai pasirūpins Jūsų užklausa bei pateiks papildomos informacijos apie užsakymą. Atminkite: užsakymą bus galima atšaukti, jei jis nebuvo pradėtas gaminti.

Ar būtina prisiregistuoti norint atlikti užsakymą internetu?

Norėdami pateikti užsakymą mūsų internetinėje parduotuvėje, galite pasinaudoti savo susikurta paskyra arba tęsti darbą svečio teisėmis. Tačiau paskyros sukūrimas mūsų internetinėje parduotuvėje suteiks Jums privalumų ateityje. Pavyzdžiui, turėdami paskyrą, galite bet kada peržiūrėti ir keisti savo duomenis ar stebėti savo užsakymo būseną.

Ar galite siųsti mano siuntinį į kitą šalį?

Kiekviena GLAMIRA parduotuvė yra skirta konkrečiai šaliai, todėl siuntimas į kitas šalis negalimas.

Kokie galimi pristatymo būdai?

Paspauskite čia norėdami gauti daugiau informacijos apie pristatymą.

Kiek laiko užtruks mano užsakymo pristatymas?

Prekių pristatymo laiko trukmę galite rasti atskiro produkto aprašyme. Jums bus atsiųstas patvirtinimo el.laiškas kartu su stebėjimo nuoroda tą dieną, kaip prekės bus išsiųstos iš Glamira sandėlio, o tai reiškia, kad siunta turėtų būti pristatyta per maždaug 5 -7 darbo dienas. Atkreipiame dėmesį, jog Jūsų užsakymas nebus pradedamas įgyvendinti, kol negausime apmokėjimo. Daugiau informacijos rasite skiltyje “Mokėjimo būdai”.

Kaip galėčiau stebėti savo siuntą?

Galite stebėti savo užsakymo būseną per DHL tinklą, įvesdami DHL siuntos sekimo numerį, kurį gaunate kartu su siuntos patvirtinimo el. laišku.

Negavau siuntos, ką turėčiau daryti?

Pasinaudokite DHL siuntos sekimo paslaugomis bei sužinokite dabartinę siuntos buvimo vietą. Jei daugiau nei keturias dienas negausite informacijos apie siuntos būseną, maloniai prašome susisiekti su mumis el.paštu service@glamira.lt. Tokiu atveju, mes pasiteirausime DHL apie Jūsų siuntos buvimo vietą ir/ar ši siunta nepasimetė ją pervežant. Jei negavote jokio el.laiško kartu su DHL siuntos sekimo numeriu, maloniai prašome susisiekti su mūsų aptarnavimo skyriumi kaip įmanoma greičiau.

Kokie yra užsakymo pristatymo įkainiai?

Sužinokite daugiau apie siuntimo įkainius paspausdami čia

Kaip galiu užsiregistruoti glamira.lt?

Paspauskite “Prisijungti” svetainės puslapio viršuje. Jūs būsite automatiškai nukreipti į “Prisijungti ar Registruotis” puslapį, kur rasite prisiregistravimo formą. Užpildę reikiamus laukelius, gausite pavirtinimo el.laišką. Dabar galite prisijungti prie savo paskyros bei pabaigti pildyti reikiamą informaciją.
Adresų knygos opcija Jums leis pridėti skirtingus adresus, kas yra naudinga tuo atveju, kai pristatymo adresas skiriasi nuo sąskaitos pateikimo adreso. Taip pat galite prisiregistruoti ir savo užsakymo atlikimo metu.

Kaip pakeisti asmeninę informaciją?

Norėdami atnaujinti savo išsaugotus duomenis, privalote prisijungti prie savo paskyros naudodamiesi savo el. pašto adresu. Galite pakeisti savo asmeninius duomenis paspausdami ant nuorodos “Keisti paskyros informaciją".

Ar mano duomenys yra saugiai saugomi?

Mes užtikriname, jog Jūsų duomenys bus tvarkomi konfidencialiai ir koduojami naudojant saugią programinę įrangą SSL ( angl. Secure-Socket-Layer). Koduota su Jūsų užsakymu, vardu, adresu, kreditine kortele, banko rekvizitais susijusi informacija negali būti prieinama tretiesiems asmenims.

Kaip atsisakyti gaunamo naujienlaiškio?

Jūs galite koreguoti naujienlaiškio pasirinkimą iš savo paskyros puslapio ar tiesiog atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos paspaudę prenumeratos atsisakymo nuorodą, kurią galite rasti naujienlaiškio viršuje ar apačioje.

Kaip galiu būti užtikrintas dėl tinkamo žiedo dydžio?

Yra daug įvairių būdų tinkamai išmatuoti žiedo dydį. Norėdami būti užtikrinti, jog Jūsų pasirinktas žiedas Jums tobulai tiks, užsisakykite mūsų nemokamą žiedų matuoklį.

Tinkamai išmatuoti žiedo dydį galite taip pat naudojant slankmatį, jei jį turite savo įrankių dėžutėje. Tiesiog išmatuokite žiedo vidaus skersmenį slankmačiu bei pasitelkite į pagalbą mūsų žiedų dydžio lentelę norėdami sužinoti tikslų žiedo dydį.

Jei jau žinote savo žiedo dydį, bet nežinote, kaip jį konvertuoti, prašome žiūrėti mūsų žiedų dydžio lentelėje. Taip pat svarbu pažymėti, jog lentelė rodo tikslų žiedo apskritimo ilgį (milimetrais). Daugiau informacijos galite rasti mūsų žiedų matuoklio gidas.

Kaip galiu užsisakyti žiedo dydžio matuoklį?

Jį galite užsisakyti nemokamai atsiųsdami mums laišką el.paštu service@glamira.lt GLAMIRA.lt, nurodę savo vardą bei adresą, o temos laukelyje įrašę “Užsakyti žiedo dydžio matuoklį”, arba galite užpildyti formą pasirinktos prekės puslapyje. Žiedo dydžio skyriuje paspaudus ant nuorodos “Raskite savo dydį”, atsidarys iššokantis puslapis su nuoroda, kur galėsite užpildyti formą, įgalinančią mus netrukus atsiųsti Jums vieną iš mūsų nemokamų žiedų matuoklių.

Ką turėčiau daryti negavus žiedų matuoklio?

Jei žiedų matuoklis buvo Jums išsiųstas ir Jūs jo negaunate per 7 dienas, maloniai prašome susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu. Kartais taip nutinka, jog daiktai pasimeta pašte. Jei taip nutiks, mes Jums atlyginsime pakartotinai greitai išsiuntę kitą žiedų matuoklį.

Ką turėčiau daryti, jei sulūžo mano juvelyriniai dirbiniai?

Galite grąžinti prekę, kad galėtumėme Jums ją pataisyti. Prieš grąžindami prekę, maloniai prašome paskaityti mūsų “Grąžinimo politika” paspaudę nuorodą čia

Kaip prižiūrėti juvelyrinius dirbinius?

Valykite juvelyrinius dirbinius švaria, drėgna ar mikropluošto valymo šluoste. Laikant sidabrinius juvelyrinius dirbinius, svarbu labai gerai juos nusausinti, norint apsaugoti nuo dėmių. Sidabriniams gaminiams naudokite sidabrui valyti skirtas šluostes, skirtas bendram valymui. Nuvalius juvelyrinius papuošalus, laikykite juos juvelyrinių papuošalų dėžutėje atskirdami kiekvieną papuošalą minkšta šluoste ar juvlyrinių papuošalų maišelyje. Taip apsaugosite savo papuošalus nuo įbrėžimų. Apskritai, pasistenkite, jog Jūsų papuošalai nebūtų ilgai vandenyje, kai Jūs maudotės vonioje ar plaukiojate užsidėję papuošalus. Nelaikykite papuošalų arti valymo priemonių bei kitų cheminių priemonių tokių kaip kūno losjonai, plaukų lakas, saulės įdegio losjonai ar bet kokios rūšies aliejai. Nerekomenduojame taip pat ypatingų karščių, karšto vandens, garpuodžio ar ultragarsinio valymo.

Jei mano užsakytos prekės neatitiko lūkesčių?

Paspauskite čia norėdami gauti išsamios informacijos apie grąžinimus.

Jei perku dovaną internetu ir jei ji netinka ar nepatinka, ar galiu ją grąžinti?

Jei nesate užtikrintas dėl pirkinio, jį galite grąžinti per 60 dienų. Paspauskite čia dėl išsamesnės informacijos apie grąžinimus.

Kokių taisymų nedengia garantinis aptarnavimas?

Vadovaujantis mūsų gamybos politika, dydžių pokyčiai, priklausomi nuo modelio ir lydinio, graviravimas bei kitokie prekių taisymai gali būti atlikti už tam tikrą mokestį arba nemokamai, atsižvelgiant į išsamų Jūsų užklausos tyrimą.
Dėl išsamesnės informacijos paspauskite nuorodą https://www.glamira.lt/return-policy/

Atvejai, kuomet garantija netaikoma, įskaitant dydžio keitimą, graviravimą bei kitus taisymus, pateikiami apačioje:

  • Juodo bei balto nerūdijančio plieno prekių dydžio keitimai negalimi,
  • Juodo bei balto nerūdijančio plieno graviruoti gaminiai negali būti keičiami negraviruotais,
  • Titano gaminių dydžiai nekeičiami,
  • Išgraviruoti titano gaminiai nekeičiami į negraviruotus titano gaminius.

Taisymui privalote atsiųsti gaminį(-ius) be jokių priedų. Viskas, kas nutinka prėkės(-ių) siuntimo metu, yra tik Jūsų atsakomybė. Daiktai, įskaitant sertifikatus bei dovanų dėžutes, po taisymo nebus Jums pakartotinai išsiųsti. Jei pateiksite prašymą dėl dovanų dėžutės, Jums reikės sumokėti mūsų klientų aptarnavimo skyriaus nurodytą iš anksto nustatytą įmonės siuntimo mokestį.

SVARBI INFORMACIJA: dėl įtempto gruodžio mėnesio švenčių tempo, pataisymas ir dydžio keitimas gali užtrukti šiek tiek ilgiau nei įprastai. Prašome į tai atsižvelgti, prieš pateikiant užklausas.