10% NUOLAIDA VISIEMS UŽSAKYMAMS VIRŠ 500€ 10% NUOLAIDA VISIEMS UŽSAKYMAMS VIRŠ 500€

  Nemokamas pristatymas

  60 dienų grąžinimo politika

 
   

GRĄŽINIMO SĄLYGOS IR GARANTIJA

Atnaujinta 2017, birželio 1d.

Esame įsipareigoję, klientą patenkinti visu 100% bei pristatyti aukštos kokybės produktus GLAMIRA klientams. Jei, dėl kokių nors priežasčių esate nepatenkinti pirkiniu, galite jį grąžinti per 60 dienų nuo užsakymo pateikimo, prekė turi būti nepažeista ir atitikti visas grąžinimo sąlygas.

Prieš grąžinant prekes, prašome atidžiai perskaityti nurodymus.

*Svarbus pastebėjimas: Graviruotos prekės gali būti grąžintos tik parduotuvės sąskaitos kreditui, bet ne pilnam pinigų grąžinimui. Parduotuvės sąskaitos kreditas leis Jums užsisakyti naują prekę už tokią pačią sumą kaip ir pirminis užsakymas. Neišgraviruotos prekės gali būti grąžinamos pilnam pinigų grąžinimui arba parduotuvės sąskaitos kreditui pasirinktinai.

GARANTIJA

GLAMIRA papuošalai pagaminti rūpestingai ir iš aukštos kokybės medžiagų, todėl drąsiai prisiimame atsakomybę už savo produktus ir suteikiame jiems ilgalaikio grąžinimo garantiją.

Visiems GLAMIRA produktams suteikiama nemokama, ilgalaikė gamintojo garantija. Dėl bet kokio gamybos defekto, GLAMIRA mielai prisiims atsakomybę ir pataisys prekę nemokamai, tol, kol prekė atitiks garantijos terminus ir grąžinimo sąlygas.

Prieš taisant, visos remonto užklausos atidžiai peržiūrimos mūsų kokybės užtikrinimo komandos. Jei kokybės užtikrinimo komanda nustato, jog žala padaryta ne dėl gamybos defekto, mes Jus apie tai informuosime ir pranešime ar GLAMIRA pataisymo paslauga galima pagal prekės savikainą ar kitokiu būdu.

Nemokama ilgalaikė garantija suteikiama tik tiems produktams, kurie įsigyti nuo 2017 birželio 1 dienos. Produktams, kurie įsigyti iki šios datos, suteikiama 2 metų garantija, nuo įsigijimo datos.

Ilgalaikės garantijos bei remonto terminai ir sąlygos

1.Garantija suteikiama tik prekėms su gamintojo defektu ir nesuteikiama prekėms, kurioms padaryta kitokia žala dėl nelaimingo atsitikimo, netinkamo naudojimo, netinkamo elgesio, aplaidumo ar nusidėvėjimo.

2. Garantija negalioja, tuo atveju, kai prekė buvo iš dalies pakeista trečiųjų šalių, nesusijusių su GLAMIRA, ją graviruojant, keičiant dydį arba kitaip keičiant prekę

3.Jei kuri nors papuošalų dalis (įskaitant akmenis, grandinėlę, užsegimą) nukrito, ji turi būti grąžinama kartu su kitomis dalimis, prieš ketinant atlikti bet kokį taisymą. GLAMIRA neprisiima atsakomybės dėl pamestų detalių ar akmenų.

4.Ilgalaikė garantija neperduodama trečiosioms šalims.

Gamintojo garantija neapima žemiau nurodytų punktų:

  • Spalvos pasikeitimo dėl reakcijos į chemines medžiagas, makiažą, chloruotą vandenį, ar maudymąsi karštame vandenyje.
  • Įbrėžimų, įlenkimų arba atitrūkusių dalių, dėl kasdienio nešiojimo ar netinkamo naudojimo.
  • Palinkimo arba iškritusio akmens, dėl nusidėvėjimo, aplaidumo ar kitų priežasčių.
  • Pamesto arba pavogto akmens (-ų).
  • Prekių, kurios buvo netinkamai prižiūrimos, dėvimos arba neatitiko kasdienių dėvėjimo reikalavimų.

Prašome atkreipti dėmesį, kad žemiau esantys apibūdinimai yra natūralios savybės ir jos defektais nelaikomos:

  • Smulkūs nelygumai ar pakitimai
  • Natūralios metalo arba brangakmenių savybės (tokios kaip spalva, išvaizda ir pan. )

GRĄŽINIMAS

Galite grąžinti prekę į GLAMIRA, norėdami susigrąžinti pinigus, pakoreguoti dydį, graviruoti ar pataisyti. Viskas, ką reikia padaryti, tai užpildyti mūsų grąžinimo formą ir prie grąžinamos prekės prisegti atsispausdintą kopiją.

Kad procesas būtų greitas ir paprastas, įsitikinkite, jog pasirinkote tinkamą grąžinimo tipą ir užpildėte visus reikiamus laukelius prekių grąžinimo formoje. Grąžinimo procesas nebus pradėtas, jeigu reikiama informacija nebus pilnai užpildyta.

Kai pateiksite grąžinimo formą, el. paštu bus išsiųstas patvirtinimo laiškas, kuriame nurodytas grąžinimo adresas ir Jūsų užpildytos formos kopija. Prašome atsispausdinti šią formą ir pridėti ją prie grąžinamos prekės. Atkreipkite dėmesį, kad pateiktas grąžinimo prašymas bus vykdomas pagal informaciją, kurią pateikėte internetu. Į jokias ranka rašytas pastabas ant atspausdintos kopijos nebus atsižvelgta.

Prieš siunčiant prekę, tinkamai ją supakuokite. Rekomenduojame siųsti prekes apdraustu ir registruotu siuntimo būdu. GLAMIRA neprisiima atsakomybės už nuostolius ar žalą, padarytą siuntimo metu.

GLAMIRA nepadengia išlaidų, susijusių su prekių grąžinimu, tai yra kliento atsakomybė.

Prašome grąžinti prekes šiuo adresu:

GLMR EOOD
European Trade Center, Build. C, Floor I
115L Tsarigradsko
Shose Blvd.
Sofia 1784, Bulgaria

*Prašome atkreipti dėmesį, jog GLAMIRA turi daugybę siuntimo biurų visame pasaulyje ir biuras Bulgarijoje yra vienas iš jų. Jūsų patogumui ir pasitenkinimo užtikrinimui, po to kai Jūsų grąžinama prekė yra gauta, GLAMIRA išsiunčia ją į mūsų sandėlį Vokietijoje, Heilborno mieste ir ji yra perduodama į atitinkamą skyrių.

Kai tik gausime prekes, per 2-4 dienas, patenkinsime Jūsų grąžinimo prašymą. Prašome atkreipti dėmesį, kad visos grąžinamos prekės prieš patvirtinant grąžinimą, yra tikrinamos mūsų kokybės užtikrinimo komandos, papildomos išlaidos gali būti taikomos priklausomai nuo Jūsų nurodytų grąžinimo sąlygų. Patikrinus prekę ir nustačius, jog bus taikomi papildomi mokesčiai, prieš pradedant bet kokius veiksmus, būsite apie tai informuoti.

Jei kiltų kokių klausimų, nedvejodami kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo specialistus el. service@glamira.lt paštu 00 370 5 214 0909 Jie mielai Jums padės.

Prieš grąžinant prekę dėl graviravimo, dydžio keitimo ar norint susigrąžinti pinigus, prašome atidžiai perskaityti žemiau esančią informaciją.

PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Norint susigrąžinti visus pinigus, prekė turi atitikti visas žemiau nurodytas sąlygas:

  • Prekinė išvaizda turi būti nepakitusi ir negali matytis jokie dėvėjimo ženklai, įskaitant įbrėžimus, dėmes, įlenkimus ir kitokius defektus.
  • Prekė negali būti išgraviruota (GLAMIRA logotipas nėra laikomas graviravimu).
  • Prekė turi būti su originalia plomba. (Visi negraviruoti produktai, siunčiami kartu su juoda virvele ir prie jos prikabinta žyma. Įsitikinkite, jog ji nėra nuimta).
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje dovanų dėžutėje, o kartu su ja turi būti sertifikatai bei kitos reklaminės brošiūros.
  • Prekės dydis negali būti koreguotas ar kitaip pakeistas.
  • Prekė nėra pagaminta pagal individualų kliento užsakymą.
  • Prekėje nėra deimantų, įsigytų pagal GIA sertifikavimą.
  • Prekė grąžinama į GLAMIRĄ per 60 dienų nuo jos pristatymo.

Grąžinsime visą pirkimo sumą, išskyrus siuntimo išlaidas. Atkreipkite dėmesį, jog priklausomai nuo banko ar kortelės davėjo, mokėjimas gali užtrukti iki 10 darbo dienų.

*Svarbus pastebėjimas: Graviruotos prekės gali būti grąžintos tik parduotuvės sąskaitos kreditui, bet ne pilnam pinigų grąžinimui. Parduotuvės sąskaitos kreditas leis Jums užsisakyti naują prekę už tokią pačią sumą kaip ir pirminis užsakymas. Neišgraviruotos prekės gali būti grąžinamos pilnam pinigų grąžinimui arba parduotuvės sąskaitos kreditui pasirinktinai.

Produktai, įsigyti naudojantis parduotuvės kreditu gali būti gražinami atgaunat parduotuvės kreditą, kuris nėra keičiamas į pinigus. Parduotuvės kreditas negali būti konvertuojamas į pinigus, perkeliamas kitur arba naudojamas pristatymo bei dydžio keitimo mokesčiui.

GRAVIRAVIMAS

Jei užsisakėte negraviruotą prekę, tačiau nusprendėte, jog norėtumėte, kad ji būtų išgraviruota, mielai tai padarysime už nedidelę kainą, vieno simbolio kaina € 4, plius € 4 siuntimo kaina.

Norint grąžinti prekę, kad ji būtų išgraviruota, užpildykite grąžinimo formąir sekite nurodymus išdėstytus „GRĄŽINIMO“ dalyje. Prašome įsitikinti, jog siunčiama graviravimui prekė yrabepapildomų atributų, tokių kaip dovanų dėžutė, sertifikatai ir reklaminės brošiūros, nes šie atributai atlikus graviravimą nebus grąžinami.

Graviruotoms prekėms neteikiama ilgalaikė garantija, todėl pinigai už graviruotas prekes negrąžinami. Prekėms, kurias graviravo ne GLAMIRA, o kiti asmenys, tokie kaip kiti juvelyrai, ilgalaikė garantija taip pat neteikiama, todėl įsitikinkite, jog prekė nėra tokia.

Atkreipkite dėmesį, kad graviravimas gali užtrukti iki 25 darbo dienų, priklausomai nuo produkto.

DYDŽIO KEITIMAS

GLAMIRA mielai pakeis negraviruotų ir graviruotų žiedų dydį vieną kartą, per 60 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo – nemokamai. Individulaus dizaino arba pataisytiems papuošalams (specialūs užsakymai, kurie buvo pagaminti pagal kliento pageidavimus) dydis nemokamai nekeičiamas.

Prašome atkreipti dėmesį, kad žiedų dydis gali būti keičiamas tik pagal išmatavimus, pateiktus GLAMIRA puslapyje. Pagal užsakymą gamintiems žiedams (specialūs užsakymai, kurie buvo kurti ar gaminami pagal specialius kliento reikalavimus), netaikomas nemokamas dydžio koregavimas.

Dydžio keitimas taikomas tik pačio žiedo dydžiui keisti. Plotis arba storis negali būti keičiami.

Grąžinant prekes dydžio keitimui, užpildykite grąžinimo formą ir sekite instrukcijas, nurodytas „GRĄŽINIMO“ dalyje. Įsitikinkite, jog siunčiama graviravimui prekė yra be papildomų atributų, tokių kaip dovanų dėžutė, sertifikatai ir reklaminės brošiūros, nes šie atributai atlikus dydžio keitimą nebus grąžinami.

Prekėms, kurių dydį koregavo ne GLAMIRA, o kiti asmenys, tokie kaip kiti juvelyrai, ilgalaikė garantija taip pat neteikiama, todėl įsitikinkite, jog prekė nėra tokia.

Dydžio keitimas gali užtrukti iki 25 kalendorinių dienų, priklausomai nuo produkto, pakeitus dydį, pinigai už žiedą negali būti grąžinami.

TAISYMAS

Norint grąžinti prekę taisymui, užpildykite grąžinimo formą ir sekite instrukcijas, nurodytas „GRAŽINIMO“ dalyje. Įsitikinkite, jog siunčiama taisymui prekė yrabepapildomų atributų, tokių kaip dovanų dėžutė, sertifikatai ir reklaminės brošiūros, nes šie atributai atlikus taisymus nebus grąžinami.

Atkreipkite dėmesį, kad taisymas gali užtrukti iki 25 darbo dienų, priklausomai nuo produkto.