Loading...

GRĄŽINIMO SĄLYGOS IR GARANTIJA

Esame įsipareigoję klientą patenkinti visu 100% bei pristatyti aukštos kokybės produktus GLAMIRA klientams. Jei, dėl kokių nors priežasčių esate nepatenkinti pirkiniu, galite jį grąžinti per 60 dienų nuo pirkinio pristatymo dienos, prekė turi būti nepažeista ir atitikti visas grąžinimo sąlygas.

Pinigų grąžinimas už graviruotus produktus galimas tik už prekes, įsigytas nuo 2020 m. rugpjūčio 21 d. Norėdami gauti daugiau informacijos, skaitykite žemiau pateiktą dalį Atsiėmimas (Pinigų Grąžinimas).

Prieš grąžinant prekes, prašome atidžiai perskaityti nurodymus.

GARANTIJA

GLAMIRA papuošalai pagaminti rūpestingai ir iš aukštos kokybės medžiagų, todėl drąsiai prisiimame atsakomybę už savo produktus ir suteikiame jiems ilgalaikio grąžinimo garantiją.

Visiems GLAMIRA produktams suteikiama nemokama, ilgalaikė gamintojo garantija. Dėl bet kokio gamybos defekto, GLAMIRA mielai prisiims atsakomybę ir pataisys prekę nemokamai, tol, kol prekė atitiks garantijos terminus ir grąžinimo sąlygas.

Prieš apdorojant užklausą, visos remonto užklausos yra patikrinamos mūsų kokybės užtikrinimo komandos. Jei mūsų kokybės užtikrinimo komanda nuspręs, kad gamybos defektas nepadarė žalos gaminiui, mes jus apie tai informuosime.

Nemokama ilgalaikė garantija suteikiama tik tiems produktams, kurie įsigyti nuo 2017 m. birželio 1 dienos. Produktams, kurie įsigyti iki šios datos, suteikiama 2 metų garantija, nuo įsigijimo datos.

Ilgalaikės garantijos bei remonto terminai ir sąlygos

1. Garantija suteikiama tik prekėms su gamintojo defektu ir nesuteikiama prekėms, kurioms padaryta kitokia žala dėl nelaimingo atsitikimo, netinkamo naudojimo, netinkamo elgesio, aplaidumo ar nusidėvėjimo.

2. Garantija negalioja tuo atveju, kai prekė buvo iš dalies pakeista trečiųjų šalių, nesusijusių su GLAMIRA, ją graviruojant, keičiant dydį arba kitaip keičiant prekę

3. Jei kuri nors papuošalų dalis (įskaitant akmenis, grandinėlę, užsegimą) nukrito, ji turi būti grąžinama kartu su kitomis dalimis, prieš ketinant atlikti bet kokį taisymą. GLAMIRA neprisiima atsakomybės dėl pamestų detalių ar akmenų.

4. Ilgalaikė garantija neperduodama trečiosioms šalims.

Gamintojo garantija neapima žemiau nurodytų punktų:

  • Spalvos pasikeitimo dėl reakcijos į chemines medžiagas, makiažą, chloruotą vandenį, ar maudymąsi karštame vandenyje.
  • Įbrėžimų, įlenkimų arba atitrūkusių dalių, dėl kasdienio nešiojimo ar netinkamo naudojimo.
  • Palinkimo arba iškritusio akmens, dėl nusidėvėjimo, aplaidumo ar kitų priežasčių.
  • Pamesto arba pavogto akmens (-ų).
  • Prekių, kurios buvo netinkamai prižiūrimos, dėvimos arba neatitiko kasdienių dėvėjimo reikalavimų.

Prašome atkreipti dėmesį, kad žemiau esantys apibūdinimai yra natūralios savybės ir jos defektais nelaikomos:

  • Smulkūs nelygumai ar pakitimai
  • Natūralios metalo arba brangakmenių savybės (tokios kaip spalva, išvaizda ir pan. )

GRĄŽINIMAS

Galite grąžinti savo prekę į GLAMIRA, norėdami susigrąžinti pinigus, pakeisti dydį ar pataisyti.

Kad procesas būtų greitas ir paprastas, įsitikinkite, jog pasirinkote tinkamą grąžinimo tipą ir užpildėte visus reikiamus laukelius prekių grąžinimo formoje. Grąžinimo procesas nebus pradėtas, jeigu reikiama informacija nebus pilnai užpildyta.

Kai pateiksite grąžinimo formą, el. paštu bus išsiųstas patvirtinimo laiškas, kuriame nurodytas grąžinimo adresas ir Jūsų užpildytos formos kopija. Prašome atsispausdinti šią formą ir pridėti ją prie grąžinamos prekės. Atkreipkite dėmesį, kad pateiktas grąžinimo prašymas bus vykdomas pagal informaciją, kurią pateikėte internetu. Į jokias ranka rašytas pastabas ant atspausdintos kopijos nebus atsižvelgta.

Prieš siunčiant prekę, tinkamai ją supakuokite. Rekomenduojame siųsti prekes apdraustu ir registruotu siuntimo būdu. GLAMIRA neprisiima atsakomybės už nuostolius ar žalą, padarytą siuntimo metu.

GLAMIRA nepadengia išlaidų, susijusių su prekių grąžinimu, tai yra kliento atsakomybė.

Prašome grąžinti prekes šiuo adresu:

GLAMIRA GmbH
NECKARSULMER STR 59
HEILBRONN, BW, DE, 74076

Kai tik gausime prekes, per 2-4 dienas, patenkinsime Jūsų grąžinimo prašymą. Prašome atkreipti dėmesį, kad visos grąžinamos prekės prieš patvirtinant grąžinimą, yra tikrinamos mūsų kokybės užtikrinimo komandos, papildomos išlaidos gali būti taikomos priklausomai nuo Jūsų nurodytų grąžinimo sąlygų. Patikrinus prekę ir nustačius, jog bus taikomi papildomi mokesčiai, prieš pradedant bet kokius veiksmus, būsite apie tai informuoti.

Jei kiltų kokių klausimų, nedvejodami kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo specialistus el. service@glamira.lt paštu 8800 23 406 (Pirmadienis - Penktadienis), kurie mielai Jums padės.

Prieš grąžinant prekę dėl graviravimo, dydžio keitimo ar norint susigrąžinti pinigus, prašome atidžiai perskaityti žemiau esančią informaciją.

PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Norint susigrąžinti visus pinigus, prekė turi atitikti visas žemiau nurodytas sąlygas:

  • Prekinė išvaizda turi būti nepakitusi ir negali matytis jokie dėvėjimo ženklai, įskaitant įbrėžimus, dėmes, įlenkimus ir kitokius defektus.
  • Originali gaminio žyma nepažeista ir nenuimta. (Visi negraviruoti ir graviruoti gaminiai siunčiami su pakabinta etikete su joje esančiu grąžinimo kodu. Įsitikinkite, kad ji nebuvo pašalinta.) Pildydami grąžinimo formą, įveskite grąžinimo kodą, nurodytą ant gaminio esančios pakabintos etiketės.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje dovanų dėžutėje, o kartu su ja turi būti sertifikatai bei kitos reklaminės brošiūros.
  • Prekės dydis negali būti koreguotas ar kitaip pakeistas.
  • Prekėje nėra deimantų, įsigytų pagal GIA sertifikavimą.
  • Prekė grąžinama į GLAMIRĄ per 60 dienų nuo jos pristatymo.

Grąžinsime visą pirkimo sumą, išskyrus siuntimo išlaidas. Atkreipkite dėmesį, jog priklausomai nuo banko ar kortelės išdavėjo, mokėjimas gali užtrukti iki 10 darbo dienų.

Produktai, įsigyti naudojantis parduotuvės kreditu gali būti gražinami atgaunat parduotuvės kreditą, kuris nėra keičiamas į pinigus. Parduotuvės kreditas negali būti konvertuojamas į pinigus, perkeliamas kitur arba naudojamas pristatymo bei dydžio keitimo mokesčiui.

DYDŽIO KEITIMAS

GLAMIRA mielai pakeis negraviruotų ir graviruotų žiedų dydį vieną kartą, per 60 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo – nemokamai. Individulaus dizaino arba pataisytiems papuošalams (specialūs užsakymai, kurie buvo pagaminti pagal kliento pageidavimus) dydis nemokamai nekeičiamas.

Prašome atkreipti dėmesį, kad žiedų dydis gali būti keičiamas tik pagal išmatavimus, pateiktus GLAMIRA puslapyje. Pagal užsakymą gamintiems žiedams (specialūs užsakymai, kurie buvo kurti ar gaminami pagal specialius kliento reikalavimus), netaikomas nemokamas dydžio koregavimas.

Dydžio keitimas taikomas tik pačio žiedo dydžiui keisti. Plotis arba storis negali būti keičiami.

Grąžinant prekes dydžio keitimui, užpildykite grąžinimo formą ir sekite instrukcijas, nurodytas „GRĄŽINIMO“ dalyje. Įsitikinkite, jog siunčiama graviravimui prekė yra be papildomų atributų, tokių kaip dovanų dėžutė, sertifikatai ir reklaminės brošiūros, nes šie atributai atlikus dydžio keitimą nebus grąžinami.

Prekėms, kurių dydį koregavo ne GLAMIRA, o kiti asmenys, tokie kaip kiti juvelyrai, ilgalaikė garantija taip pat neteikiama, todėl įsitikinkite, jog prekė nėra tokia.

Dydžio keitimas užtrunka apie 25 darbo dienas, priklausomai nuo prekės dizaino, ir pakeitus dydį pinigai už žiedą negali būti grąžinami.

TAISYMAS

Norint grąžinti prekę taisymui, užpildykite grąžinimo formą ir sekite instrukcijas, nurodytas „GRAŽINIMO“ dalyje. Įsitikinkite, jog siunčiama taisymui prekė yra be papildomų atributų, tokių kaip dovanų dėžutė, sertifikatai ir reklaminės brošiūros, nes šie atributai atlikus taisymus nebus grąžinami.

Atkreipkite dėmesį, kad taisymo procesas užtrunka apie 25 darbo dienas, priklausomai nuo prekės dizaino.

GRĮŽIMO FORMA

Spustelėkite čia, norėdami pateikti grąžinimo prašymą.