Gaukite 10% NUOLAIDĄ kiekvienam jūsų apsipirkimui virš 500 €

  Nemokamas pristatymas

  60 dienų grąžinimo politika

 
   

Siuntimo Politika

Siuntimo kaina ir pristatymo laikas

Nemokamai atsiųsime Jūsų užsakymą, pasirinkus standartinį pristatymą. GLAMIRA nepadengia siuntimo išlaidų, siunčiant prekes mums atgal.

Jūsų apsipirkimo metu, Jums bus suteikta apytikrė pristatymo data. Prašome atminti, jog apytikrė pristatymo data nėra garantuotas pristatymo laikas. Ji yra automatiškai apskaičiuota, atsižvelgus į visą laiką, reikalingą Jūsų užsakymo patvirtinimui, gamybai ir pristatymui taip pat ir į pristatymo adresą.

Apytikrė pristatymo data apskaičiuojama pagal pristatymą į sostines. Prašome atminti, jog pristatymas į tolesnes apylinkes gali užtrukti ilgiau. GLAMIRA neatsako už vėluojančius pristatymus į tolimesnes vietas ar regionus, kuriuose pristatymo paslaugos yra atliekamos pagal tam tikrą grafiką ar į adresus, esančius toli nuo sostinės.

Jeigu pageidaujate greitesnio pristatymo, galite pasirinkti Express arba Premium pristatymo paslaugą. Prašome atminti, jog šios paslaugos tik sutrumpina laiką, reikalingą Jūsų užsakymo patvirtinimui ir pagaminimui, palyginus su standartine pristatymo trukme. Jie negarantuoja jokios užtikrintos pristatymo datos. Jeigu pasirinkote mokėjimą išankstiniu banko pavedimu, arba jeigu Jūsų apmokėjimas nėra užregistruojamas iš karto, apytikrė pristatymo data bus apskaičiuota nuo tos dienos, kuomet sulaukiamas apmokėjimas. GLAMIRA neprisiima atsakomybės ir neatlygina pristatymo mokesčio dėl paminėtų priežasčių.

Apdraustas pristatymas

Jūsų užsakymas bus pristatytas naudojantis DHL. Pristatymo laikas gali skirtis, atsižvelgiant į Jūsų gyvenamąją vietą. Mes Jums pranešime, kuomet Jūsų prekė paliks mūsų skyrių ir Jums bus išsiųstas siuntos numeris Jūsų el. pašto adresu, kurį nurodėte apsipirkimo metu. Visi siuntiniai yra apdrausti pristatymo metu. Prašome užtikrinti, jog galėsite atsiimti prekę, jos pristatymo metu. GLAMIRA neprisiima atsakomybės už pamestus ar pavogtus siuntinius po įvykdyto pristatymo. Jeigu Jūsų siunta buvo grąžinta siuntėjui dėl negalėjimo atsiimti prekę, GLAMIRA pasilieka teisę paprašyti apmokėjimo už papildomo siuntimo išlaidas.

Jeigu negavote siuntos numerio, prašome taip pat pasitikrinti nepageidaujamo pašto/šiukšlinės skyrelį. Jeigu nežinote savo siuntos numerio, arba jeigu siuntos pristatymo būsena siuntėjo svetainėje nesikeičia jau keletą dienų, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, kad tai galėtų būti patikrinta. Jeigu iškiltų bet kokių problemų, GLAMIRA susisieks su kurjeriu, kad išspręstų problemą kaip įmanoma greičiau ir su kuo mažiau nepatogumų.

Prašome patikrinti siuntą, prieš ją priimant. Jeigu Jūsų siunta buvo pažeista siuntimo metu, nepriimkite jos ir iškart užpildykite skundą su kurjeriu.

Pristatymo adresas

Kiekviena GLAMIRA parduotuvė yra skirta konkrečiai šaliai, todėl siuntimas į kitas šalis negalimas.

Pristatymai gali būti vykdomi tik į fizinius namų arba darbo adresus. Užsakymai, kurie turi būti pristatyti kitu adresu, negu Jūsų atsiskaitymo adresas, prašome užtikrinti, jog Jūsų mokėjimo kortelių ir apmokėjimo kompanija turi šį pristatymo adresą savo duomenyse ir tai nesukels atidėliojimo patvirtinant Jūsų užsakymą.

Saugumo sumetimais, pristatymo adreso ir atsiskaitymo adreso informacija negali būti keičiama pateikus užsakymą. Jeigu negalėsite atsiimti prekės nurodytu adresu pasirinktu laiku, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi dėl galimybės sustabdyti atidėti siuntimą kuriam laikui.

Pristatymas už valstybės teritorijos ribų

Jeigu Jūsų pristatymo adresas yra už valstybės ribų, atminkite, jog Jūsų siunta gali būti sustabdyta muitinėje. GLAMIRA neprisiima atsakomybė dėl papildomų mokesčių ir negrąžina pinigų padengti mokesčiams, kurie gali būti suteikti Jūsų siuntai.